عکاسی, آموزش عکاسی, آموزش فیلمبرداری, فیلمبرداری, نقد و بررسی

تولید محتوا برای عکاسان

تولید-محتواکمرایز

بخش بسیار مهم هر طرح یا استراتژی بازاریابی، تولید محتوا است. تولید محتوا اساس دریافت اطلاعات در مورد برند عکاسی شما در جهان است. همچنین در مورد ایجاد قطعات آموزشی، اطلاعاتی یا صرفاً سرگرم کننده برای پایگاه مشتریان بالقوه شما برای خواندن یا مشاهده است. هنگامی که مردم را با محتوای خود درگیر می کنید، یک قدم جلوتر هستید تا به آنها نشان دهید که چگونه خدمات عکاسی شما می تواند برای آنها مفید باشد.

تولید محتوا:

محتوا فقط به یک وبلاگ در وب سایت شما اشاره نمی کند. این به کل اطلاعاتی است که در وب سایت خود ارسال می کنید که شامل پلتفرم های رسانه های اجتماعی شما یا هر مکان دیگری که ممکن است محتوای شما در آن نمایش داده شود. با این گفته، بسیاری از راه ها وجود دارد که می توانید شروع به کاوش کنید. اگر این اولین بار است که به تولید محتوا می پردازید – ساده شروع کنید. سپس، تصمیم بگیرید که کسب و کار شما چه ظرفیتی دارد و با محتوایی که از آزمایش آن احساس راحتی می کنید، سرمایه گذاری کنید.

تولید محتوا برای عکاسان کمرایز

اگر قبلاً برنامه بازاریابی خود را ایجاد کرده اید، احتمالاً شخصیت خریدار خود را ایجاد کرده اید و هدفی را برای آنچه می خواهید بازاریابی خود به دست آورد (بازدید از وب سایت، تبدیل، اشتراک گذاری اجتماعی و غیره) تعیین کرده اید. مرحله بعدی انجام ممیزی محتوا است.

ممیزی محتوا اساساً تحقیق در مورد محتوایی است که در حال حاضر دارید (وب سایت، وبلاگ، رسانه های اجتماعی، ویدیوها و غیره) و نحوه عملکرد آن برای شما. مانند تعداد بازدید، کلیک و اشتراک‌گذاری که برای هر مورد دیده‌اید. ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به شما در شیرجه عمیق کمک کند، فقط ابزاری را پیدا کنید که برای شما مناسب است.

هنگامی که بدانید چه چیزی کار می کند و چه چیزی مفید نیست، می توانید بر محتوایی تمرکز کنید که واقعاً مخاطبان هدف شما را به وب سایت شما می آورد.

آیا تولید محتوا لازم است؟

محتوایی را که می خواهید ایجاد کنید مشخص کنید
در حالت ایده آل، با انتخاب قطعاتی که بهترین عملکرد را در ممیزی محتوای شما داشتند، شروع کنید. اگر به تازگی شروع به کار کرده اید، پس تصمیم بگیرید که برای چه چیزی ظرفیت دارید و فکر می کنید که مخاطب هدف شما می تواند به بهترین وجه با چه چیزی تعامل داشته باشد.

باز هم، شما گزینه های زیادی دارید، بنابراین آنچه برای شما مناسب است را انتخاب کنید. در حال حاضر، ویدیو بالاتر از سایر محتواها قرار دارد، بنابراین اگر تجهیزات و زمان دارید، ساخت ویدیو می تواند کمک بزرگی باشد. اگر کاملاً مطمئن نیستید که فیلم را از کجا شروع کنید، یک ابزار ساده را امتحان کنید تا شما را از زمین خارج کند.

ایده های تولید محتوا در کمرایز:


ممکن است بخواهید چند ذهن خلاق را دور هم جمع کنید تا در مورد موضوعاتی که ممکن است برای کسب و کار عکاسی شما مناسب باشد بحث کنید. به چیزهایی فکر کنید که حاوی کلمات کلیدی و ایده هایی هستند که مستقیماً به کاری که انجام می دهید مربوط می شوند.

به عنوان مثال، عکاسی عروسی: وبلاگی در مورد بهترین شیوه های عکس، اشتراک گذاری اجتماعی در مورد بهترین ظاهر عروس، یک ویدیوی کوتاه از شما در حال عکاسی از عروسی، و غیره. همچنین می توانید محتوای فصلی را در تقویم خود بگنجانید. هنگامی که مغز خود را خسته کردید، ابزارهای دیگری نیز برای کمک به آن وجود دارد.

مدیرت تولید محتوا:


این می تواند به سادگی ایجاد یک تقویم، یک فرآیند و یک بررسی باشد که همه می توانند با چیز مورد علاقه ما انجام شوند. صفحات گسترده! همچنین می‌توانید ابزارهایی را برای کمک به این مورد خریداری کنید، اما ما دریافتیم که ایجاد سیستمی که به تنهایی برای شما کار می‌کند به همین سادگی است.

مطمئن شوید که یک تقویم تنظیم کرده‌اید تا نه تنها خود را منظم نگه دارید، بلکه بتوانید یک نمای کلی از آنچه منتشر می‌کنید و هر چند وقت یک‌بار به دست آورید. فرآیند شما را می توان به آنچه برای شما و استودیوی شما کار می کند سفارشی کرد. آیا شما کسی هستید که مطالب را ارسال می کنید؟

آیا مدیر استودیویی دارید که دوست دارد برای شما در شبکه های اجتماعی پست بگذارد؟ مشخص کنید چه کسی چه محتوایی را ایجاد می کند و چه کسی آن را در پلتفرم های شما پست می کند.

و از آنجایی که شما یک تقویم دارید، می توانید به صورت دوره ای به عقب برگردید تا ببینید چه چیزی پست کرده اید و سپس بررسی کنید که چقدر آن محتوا جذاب بوده است.بنابراین شما دائماً در حال بررسی یا بازرسی محتوای کوچکتر هستید.

مطالب تولید محتوا:


شما تمام برنامه ریزی ها را انجام داده اید و اکنون زمان انتشار است. همگام بودن با تقویم می تواند تضمین کند که به طور منظم محتوا ایجاد می کنید تا مشتریان بالقوه را درگیر خود نگه دارید. اگر به محتوای شما اجازه دهید که از بین برود، به احتمال زیاد علاقه خود را از دست خواهند داد، یا اینکه گوگل شما را پیدا نخواهد کرد تا رتبه شما را در پلتفرم جستجوی خود افزایش دهد.

هر زمان که می توانید آنچه را که می توانید منتشر کنید و شاهد افزایش تلاش های بازاریابی و برندسازی خود باشید!

هر استراتژی بازاریابی محتوا تماماً مربوط به آزمایش، تطبیق / ویرایش، انتشار مجدد و آزمایش مجدد است. مراقب محتوای خود باشید، بفهمید که واقعاً چه چیزی با مشتری بالقوه شما صحبت می کند و آن محتوا را برای دسترسی به افراد بیشتری بهینه کنید. درست مثل هر چیز دیگری، تمرین باعث عالی می شود.

بنابراین هرچه بیشتر پست و تست کنید، در ایجاد محتوای مناسب برای مشتریان خود بهتر خواهید بود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *